woensdag 3 november 2010

Ik verkoop mijn mercedes c 180 of het kan geruild worden met een andere wagen.Ik zou graag ruilen tegen een audi, bmw, volkswagen of iets andersanders werd hij gekeurd dan verkochtHet is heel proper wagen!!! Heeft juist een grote onderhoud gehad !!!Hij is full option!! met een dvd mp3 .... speler t.w.v. 449 euroENKELE OPTIES DAT IK KAN OPNOEMEN ZIJNABS (anti blokkeer systeem)ASR (anti slip regeling)Achterbank neerklapbaar in ongelijke delenAirbagsArmsteun voor (onder armsteun klein koelkastje, voor drank enz..)BoordcomputerBuitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaarBuitenspiegels verwarmbaarBumpers in carrosseriekleurCentrale deurvergrendeling met afstandsbedieningCruise controlECC (electronic climate control)ESP (elektronische stabiliteits programma)GordijnairbagsHoofdsteunen achterLichtmetalen sportvelgen 18inchMetallic lakMistlampen voorRamen voor elektrisch bedienbaarRegensensorlichtsensorSide-airbags voorSportonderstelSportstoelen voorStartonderbrekerStuur axiaal verstelbaarStuur multifunctioneelStuurbekrachtigingTweede eigenaarVoorspoilerDiefstal-/ inbraakalarm incl. hellingshoeksensor !!!!!!Heeft +-180 000 km het is 142pkTrekt heel goed op!!! Het is met 6 vitessenHeeft alle opties wat men nodig heeftMet extra anti diefstal functie !!!Er zitten ook brede sportvelgen twv 1800 euro op, ze zijn nog splinternieuw met nieuwe bandenMet deze velgen zou ik toch een beetje meer vragen dan met de originele velgen (het zijn ook mooie alu velgen met goeie banden erop)Kunt altijd eens komen bezichtigen en ermee rijdenVoor meer informatie of voor afspraak kunt u mij bellen of smsen op het nummer 0495873181 of mailen

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten