zondag 24 juli 2011

Audi A4 3.0 TDI S-LINE zeker lezen 2007

Audi A4 3.0 TDI S-LINE zeker lezen 2007 Hierbij verkoop ik mijn audi aangezien ik er teveel emotionele schade heb aan overgehouden heb.Ik vind dat de koper van deze auto de geschiedenis mag weten van de wagenIk heb de auto aangekocht in 06/2009 bij AMJ cars in ZandvlietSinds de aankoop heb ik als niets als miserie gehad met de auto en de verkoperZo heeft de verkoper mij gegarandeerd dat de auto schadevrij wasMaar achteraf bleek dat de auto zware hagelschade had opgelopen en herspotten wasZijn garagist had zich verklaptOok heb ik de auto meerdere malen moeten terug doen omwille van technische problemen met de motorElke maal als ik hem ging terug halen was de auto niet hersteldEr waren meer stukken aan dan dat ik hem wegdeedOok werd er telkens meer als 2000 km mee geredenZogezegt testkm vertelde hij danHeb auto ook eens terug gekregen met kapotte cervopomp en dat heb ik dan zelf moeten zeggenVan vakman gesproken kan hier niet gezegt wordenNu zelfs heb ik de auto niet hersteld gekregen tijdens de garantieperiodeHij vind altijd wel iets nieuw uit om alles van zich af te zettenIk ben gewoon opgelicht door deze verkoperMaar auto word gecontroleerd door officiele audi garage en gekeurd voor verkoop
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten