dinsdag 2 augustus 2011

Audi Audi gt coupe typ 85 1985

Audi Audi gt coupe typ 85 1985 te koop een audi gt coupe in goede staat.betreft een 2.0 5cylinder benzinewas of is nog steeds een restoratie project van mij...er wordt nog steeds dagelijks aan gewerkt...ik heb de auto gekocht in november 2010 en ben bij nul begonnen...electronica alles hersteld en volledig in orde gebrachtmotor een grote beurt gegeven en alle filters vervangen.zoals nieuwe bougiesoliefilterbenzinefilterluchtfilterenz...nieuwe radiator en thermostat en regelaarradiator ook moeten laten namaken vermits niet meer leverbaarcomplete nieuwe uitlaat van remus ( volledige lijn tot vanachter)dit alles op maat laten maken want nergens niets meer te verkrijgen...4 goede bandennieuwe batterijnieuwe servo olie nieuwe transmisseolieenz enz enz....tevens krijg je er ook nog al mijn reserve onderdelen bijnu ga ik het interieur nog volledig herdoen en dan begin ik aan het koetswerk...de carrosserie valt heel goed mee zo goed als geen roest en nog harde bodemnergens gaten en er moeten nergens platen ingelast worden... hier en daar een deukje maar die kan ik er nog laten uitlepelen zonder te lakken...het project blijft nog steeds doorlopen indien mensen al interesse hebben kan je ze al kopen of op bieden...belachelijke biedingen worden verwijdertdus breng een bod uit of goed voorsteltel / 0472 771 281en niet te vergeten is al ingeschreven als oldie 77euro verzekering en 20 euro jaarlijkse tax kan gekeurd worden voor verkoop als oldieik ga mij storten op een gt quattro als ik 1 gevonde hebauto mag nu al weg maar moet nog niet weg...ruilen kan ook tegen andere oldieszoals golf 2 gti of golf 2 gti 16vgolf 1 gti of iets met een vr6 inook andere audi's quattro enz als er maar iets inzit dat vooruit gaat :)elk voorstel is welkomtrefwoordengt gt coupe quattro rs s2 coupe 90 100 200 audivwgti gti 16v 8v g60 g40 vr6 syncro urquattro gt coupe gt cabrio
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten