zondag 4 september 2011

Ik verkoop of ruil mijn sportieve opel signum omdat ik naar iets anders opzoek ben Hij is in perfecte staat! 2a3 maanden geleden blanco gekeurd en altijd perfect onderhouden geweest met onderhoudsboekje! (hij wordt opnieuw gekeurd voor de nieuwe eigenaar!) kan ook geruild worden met een bmw, mercedes, audi, volkwagen … (alle reacties zijn welkom, bij eventueel ruilen graag foto en beetje informatie te sturen per mail zodat ik zie over welke wagen het gaat) Hij heeft alle opties wat men mee kan krijgen met opel signum editie -half leren sportzetels -cd/radio speler ( met prachtige kwaliteit van luidsprekers ) -leder stuur met bediening -grote boordcomputer -parkeersensor -elektrische spiegels -elektrische ramen voor en achter -cruise control -6vites -verstelbare zetels van achter (voor de comfort van de persoon) -xenon -sportieve 17 inch alu velgen (twv 989e) ze zijn nog nieuw geen borduurschade ofzo -Airbag - Airbag passagier - Automatische klimaatregeling - Automatische Tractie Controle - Bagagerek -Mistlampen - 2 sleutels (met bediening)… -interieur veiligheidssysteem -… Je kan hem gerust eens komen bezichtigen. Woon in Izegem OF heb je nog vraagjes kunt u me gerust contacteren op mijn nummer 0495873181 of mail me. mvg
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten