zaterdag 10 oktober 2009

» Audi A3 1.8i perfecte staat!gekeurd voor verkoop! (€ 3.500)

hallo, hierbij verkoop ik mijn audi a3 omdat ik mijn ouders zijn auto wil overkopen,deze audi bevindt zich een perfecte staat,er is pas 1maand geleden nieuwe radiator ingestoken en 2maanden geleden nieuwe banden.er zijn geen mankementen ofzo aan, deze wordt verkocht met keuring voor verkoop en carpass en alle boekjes van audi en onderhouds boekje. cilinderinhoud : 1800cc brandstof: benzine versnellingsbak: automatiek vermogen: 125pk 20v kilometerstand: 141456 bouwjaar:03/1997 opties: airco alarm abs automatische transmissie electrische ramen en spiegels centrale vergrendeling kuipzetels lederen stuur sony xplode mp3 radio ... ... hij gaat niet onder deze prijs weg,dus bieden heeft geen zin. als er nog vragen ofzo zijn, mag je mij altijd mailen of smsen op het nr 0484 98 92 27, smsen mag altijd,bellen door de week tussen 17u en 21u en in het weekend kan je altijd bellen,wel na 12u. mvg david\'
David
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten