zaterdag 3 oktober 2009

» Audi A3 1.8i!!perfecte staat!!gekeurd!! (€ 3.750)

Model: A3 Type: 1.8i Ambiente 3 deurs Maand/Jaar: 3/1997 Kleur:zwart Carrosserie: Sport-Sedan Brandstoftype: loodvrije Benzine Vermogen (PK): 125 Kilometerstand: 141000 Aantal cylinders: 4 Aantal versnellingen: 5 Aantal zitplaatsen: 5 Aantal deuren: 3 hallo, hierbij verkoop ik mijn audi a3 1.8 benzine 125pk. deze is altijd perfect onderhouden geweest en zorg voor gedragen.deze heeft 141614km met carpass,is altijd zonder enige opmerking gekeurd geweest.het is met automatische versnellingsbak. opties: alarm,airco,abs,electrische vergrendeling,sony mp3 radio,electrische ramen en spiegels,kuipzetels,lederen stuur,... hij is pas blanco gekeurd geweest in september,omdat ik toen nog niet van plan was om te verkopen,maar kan weeral worden gekeurd voor verkoop,reden dat ik die weg doe is omdat ik mijn ouders zijn auto wil overkopen. de prijs met keuring voor verkoop: 3750euro de prijs zonder keuring voor verkoop: 3600euro de prijzen staan vast,voor deze prijs vind ge gene audi a3 met 140.000km,zoek maar. als er nog vragen zijn,stuur dan maar een mail of sms mij op het nr 0484 98 92 27,in het weekend kan je bellen of door het week na 17u,sms gaat altijd. mvg david\'
David
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten